Monday, September 17, 2007

Ramdahan Al-Mubarak

Yeah, Ramadhan kembali menjengah semua umat Islam di dunia. Kebiasaanya, waktu2 ini laaa umat Islam akan sibuk mengumpul nikmat bulan mulia ini - Tarawikh.. Huhuhu.. Malu untuk aku katakan, sudah genap 5 hari kita berpuasa, aku tidak berkesempatan langsung untuk mengerjakan Tarawikh.. Bukannyer tak mahu atau malas, tetapi terpaksa menguruskan juadah buka dan sahur... Penat sangat-sangat... Weih, Kak Mimie, balik laaaaaa cepat..... (Waaaaaaaaaaa... Gila rindu kat ko)

Oh yeah, sebut psl Kak Mimie yg tgh merantau kat London tue... Sebenarnya, aku pun teringin nak merantau kat overseas, takde laaa lama.. maybe 2-3 yrs is enough.. Dah 2 offer telah ku tolak, sebab mama tak bagi.. Tiap kali aku tanya boleh tak aku merantau, sure Mama jawab "Habis tue, kalo dah sumer dah gie keluar, saper yang nak duduk kat rumah"... Aihhh... terasa ketidak-adilan berlaku kepada aku...

2 comments:

FiLzAHNuRJoHaR said...

muahaha baik ko bertindak dgn cepat!!! lepas kak mie balik for good, ko pegi la overseas pulak! :)
by the way, im not so sure whether i can go back for this winter break, i hate d DEANS!

Hidayah said...

Kak mie tue cam nak stay kat London lama lagi jer... Huhuhuhu